Wonderful Kona full of wonders - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tomas Mulder - WaarBenJij.nu Wonderful Kona full of wonders - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tomas Mulder - WaarBenJij.nu

Wonderful Kona full of wonders

Door: tomasmulder

Blijf op de hoogte en volg Tomas

11 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Aloha!

Tijd voor een nieuw verslag. Elke keer opnieuw denk ik: is t alweer zo lang geleden? De tijd vliegt voorbij hier, niet normaal! Weer twee enerverende weken achter de rug. Hier volgt een, ik hoop korte, samenvatting.
Vorige week was een hectische week met veel hoogtepunten. Elke maandagavond hebben we worship avond, we zingen veel en bidden met elkaar. Vorige week opende God de hemelpoorten een beetje. We hoorden engelen met ons meezingen, het was geweldig!
Dit was ook de week van de deadline voor de betalingen. Veel mensen kwamen nog geld tekort. Die dinsdag hadden we in totaal nog 39.000 dollar nodig voor onze DTS (39 mensen). We hebben gebeden een soort van collecte gedaan. Iedereen was zo vrijgevig en vol van geloof dat het geld er zou komen dat we met alleen onze groep 18.000 dollar bij elkaar hebben verzameld voor de mensen die nog niet alles konden betalen. Supervet!
De volgende morgen hebben veel mensen hun hart geopend om God wonden uit het verleden te laten helen. Dat was een goede voorbereiding op afgelopen week, want afgelopen week was "Pure Heart" week. De week ging over het helen van wonden die we hadden overgehouden aan dingen die mensen ons in t verleden hadden aangedaan. Kortom: een goede week voor Tempo! Het is zo goed om te zien hoe bevrijdend deze week was voor iedereen.
Dan nu een update voor mijn outreach... We vertrekken 28 maart met 4 van de 6 groepen naar India. We vliegen allemaal met hetzelfde vliegtuig, succes mensen bij ons aan boord. We vliegen alsvolgt: Kona - Honolulu - Seoul - Bangkok - Mumbai. We verblijven 2 weken in India voor een outreach training en na die twee weken splitsen we de groepen en vertrekken wij richting Nepal per trein (48 uur). Daarna waarschijnlijk nog 24 bussen naar Kathmandu. Een flinke reis dus, maar supergaaf! Ik hou t weer voor gezien, bedankt voor het lezen en het bidden. Ik hou jullie op de hoogte!

Aloha!

• 11 Februari 2012 - 22:18

Kyra:

Heey tom!
    echt leuk om te lezen dat je het erg na je zin heb daarzo geniet er lekker van en veel plezier deze tijd dit beleef je naar 1 keer
    knuffff Kyra

• 11 Februari 2012 - 22:27

Danique:

Hee Tomas!

Ontzettend leuk om al je verhalen te lezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt! En de foto's, prachtig. Wat supermooi is het daar zeg, je zult vast genieten. Heel veel plezier en geluk wens ik je weer,

Liefs
    Danique

• 12 Februari 2012 - 09:16

Oscar:

Aloha Mulderrrrrr,

helemaal geweldig dat je het daaro naar je zin hebt. Kan je wat van de temperatuur hier meenemen, want het is hier zo koud hahaha! Nou ja goed ik ga maar aan mijn schoolwerk, moet ook gebeuren helaas...Veel plezier man & God blesssssss

Groetjes,

Pinaaaaaaa

• 13 Februari 2012 - 10:45

Esther Pot:

Lieve tom, wat vet zeg om al je verhalen te lezen!! En wat maak je veel mee! lijkt me heel bijzonder om engelen te horen zingen, ik kan het me niet voorstellen!:) en de outreach klinkt ook echt vet, ik twijfel er niet aan dat het een fantastische tijd gaat worden!!! Dus geniet van elk moment, voor je het weet is het alweer voorbij! Dikke x van Esther

• 14 Februari 2012 - 18:45

Peter En Rita Mulder:

Hallo Tomas,
    Wij volgen jou op deze manier op de voet. Fijn dat je ons op de hoogte houdt en wij genieten van jouw reisverslagen waar duidelijk uit blijkt hoe indrukwekkend deze reis is.
    Gods zegen toegewenst.
    Groeten Peter en Rita